Regulamin Programu Poleceń
I. NA CZYM POLEGA PROGRAM POLECEŃ?
- Niniejszy Regulamin określa zasady udziału Uczestnika w programie poleceń organizowanym przez QXM Sp. z o.o. z siedzibą w Pile, 64-920, ul. Warsztatowa 8, wpisaną do rejestru przedsiębiorców pod numerem KRS 0000560566 przez SĄD REJONOWY POZNAŃ – NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, IX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO, NIP 7642669381.
- Uczestnik oświadcza, że zapoznał się z zasadami udziału w programie poleceń klientów określonymi w niniejszym Regulaminie.
- Program poleceń polega na tym, że Uczestnik może polecić spółce QXM sp. z o.o. nowych klientów zainteresowanych zakupem pompy ciepła oraz/lub zakupem instalacji fotowoltaicznej oraz zamówieniem usług świadczonych przez QXM sp. z o.o. w zakresie dostawy i montażu instalacji pompy ciepła oraz/lub dostawy i montażu instalacji fotowoltaicznej, za co Uczestnik otrzyma wynagrodzenie.
II. KRYTERIA POLECEŃ I WYPŁATY WYNAGRODZENIA
- Za każdego poleconego klienta oraz po spełnieniu poniżej określonych kryteriów, Uczestnik otrzyma od QXM sp. z o.o. wynagrodzenie w kwocie 500,00 zł bądź 1000 zł.
- Polecany klient może być zarówno osobą fizyczną jak i osobą prawną, inną jednostką lub podmiotem, który może spełnić kryteria określone poniżej.
- Uczestnik nie może polecić sam siebie ani osoby, z którą prowadzi gospodarstwo domowe.
Uczestnik może dokonać polecenia pisemnie lub drogą elektroniczną na adres QXM sp. z o.o. wskazany w niniejszym Regulaminie. Zgłoszenie powinno zawierać imię i nazwisko lub nazwę firmy polecanego klienta, adres zamieszkania lub adres firmy, numer telefonu i adres e-mail lub inny sposób kontaktu (np. komunikator internetowy). - Wynagrodzenie będzie należne na rzecz Uczestnika w sytuacji gdy:
a) polecony klient zawrze z QXM sp. z o.o. umowę w zakresie dostawy oraz montażu pompy ciepła oraz/lub dostawy i montażu instalacji fotowoltaicznej i umowa ta zostanie wykonana, a polecony klient dokona płatności wynagrodzenia wynikających z umowy,
b) w chwili zgłoszenia QXM sp. z o.o. nie posiadała danego klienta w swojej bazie kontaktów. - Kwota wynagrodzenia zostanie uiszczona na rachunek bankowy Uczestnika wskazany w formularzu przekazanym QXM sp. z o.o., w terminie 30 dni liczonych od dnia spełnienia warunków do wypłaty wynagrodzenia.
- Wynagrodzenie stanowi przychód Uczestnika podlegający opodatkowaniu podatkiem dochodowym od osób fizycznych.
III. REKLAMACJE
- Uczestnik może wnieść reklamację w związku z udziałem w programie poleceń klientów, nie później niż w terminie 30 dni od daty ujawnienia się okoliczności stanowiącej podstawę reklamacji.
- Reklamację wnosi się na piśmie na adres QXM sp. z o.o. wskazany w niniejszym dokumencie.
- QXM sp. z o.o. odniesie się do reklamacji w terminie 14 dni kalendarzowych od jej otrzymania.
- Reklamacja powinna zawierać co najmniej dane kontaktowe wnoszącego reklamację oraz przyczynę reklamacji.
IV. PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
- Przekazanie przez Uczestnika do QXM sp. z o.o. danych klienta polecanego nastąpi po uzyskaniu przez Uczestnika zgody klienta polecanego na przekazanie i przetwarzanie danych osobowych klienta polecanego obejmujących imię i nazwisko lub nazwę firmy, adres zamieszkania lub siedzibę, numer telefonu i adres e-mail lub dane komunikatora internetowego, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej: RODO, oraz zgody na podstawie Ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną na przesyłanie przez QXM sp. z o.o. informacji handlowych drogą elektroniczną oraz zgody na podstawie Ustawy z dnia 16 lipca 2014 r. – Prawo Telekomunikacyjne dla celów marketingu bezpośredniego, w celu umówienia spotkania z doradcą QXM sp. z o.o.
- Na prośbę QXM sp. z o.o. Uczestnik dostarczy potwierdzenie, że ww. zgoda została udzielona.
- QXM sp. z o.o. jest administratorem danych osobowych Uczestnika w ramach umowy. Przekazane przez Uczestnika dane osobowe będą przetwarzane w celu zawarcia i wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit. b) RODO), wykonywania obowiązków wynikających z powszechnie obowiązujących przepisów (takich jak wystawianie i przechowywanie dokumentów księgowych czy udzielanie odpowiedzi na reklamacje – art. 6 ust. 1 lit. c) RODO) i dla celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez QXM sp. z o.o., w szczególności dochodzenia i obrony wzajemnych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO).
- Dane osobowe Uczestnika, po wyrażeniu przez niego dobrowolnej zgody, mogą być przetwarzane również w celach marketingowych, handlowych i promocyjnych.
Dane osobowe będą przetwarzane przez okres obowiązywania zawartej umowy oraz przez dalszy okres, w którym przepisy prawa nakazują spółce QXM sp. z o.o. przechowywać dane lub do czasu wygaśnięcia (przedawnienia) wzajemnych roszczeń wynikających z umowy, a w przypadku wyrażenia przez Uczestnika zgody na przetwarzanie danych – do czasu wycofania zgody. - W razie przetwarzania danych osobowych na podstawie udzielonej zgody, Uczestnikowi przysługuje prawo jej cofnięcia w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
- Odbiorcami danych osobowych mogą być podmioty świadczące usługi na rzecz QXM sp. z o.o. oraz podmioty współpracujące z QXM sp. z o.o., w szczególności podmioty obsługujące systemy oraz narzędzia teleinformatyczne QXM, podwykonawcy wspierający QXM w zakresie wykonania umowy, podmioty świadczące dla spółki QXM sp. z o.o. usługi doradcze i księgowe oraz podmioty prowadzące działalność pocztową lub kurierską i działalność płatniczą (w celu dokonania płatności na rzecz Uczestnika).
- Uczestnik ma prawo dostępu do danych osobowych oraz do ich sprostowania, usunięcia (w sytuacjach określonych w art. 17 RODO), ograniczenia przetwarzania (w sytuacjach określonych w art. 18 RODO), wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych (w sytuacjach określonych w art.21 RODO), a także przenoszenia danych (w sytuacjach określonych w art. 20 RODO).
- Uczestnik ma również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych) w razie uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO lub inne przepisy określające sposób przetwarzania i ochrony danych osobowych.
- Podanie przez Uczestnika danych osobowych jest dobrowolne i wynika z umowy, a konsekwencją niepodania wymaganych danych może być częściowa lub całkowita niemożność wykonywania umowy przez QXM sp. z o.o.
V. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Niniejsze zasady poleceń klientów obowiązuję od 05.06.2023 do odwołania, przy czym QXM sp. z o.o. ma prawo skrócenia lub wydłużenia tego terminu, co nie wymaga uzasadnienia ze strony QXM sp. z o.o.
- Uczestnik uprawniony jest do otrzymana wynagrodzenia w przypadkach, gdy na dzień zakończenia programu pleceń zostały spełnione przesłanki określone w niniejszym dokumencie.
- Wszelkie spory, jakie mogą wyniknąć w związku z udziałem w programie poleceń oraz jego realizacją będą rozpatrywane przez sąd powszechny właściwy dla siedziby QXM sp. z o.o